"צריך להודות שטעינו; האמריקאים כובלים את ידינו"

המהדורה המרכזית No Comments on "צריך להודות שטעינו; האמריקאים כובלים את ידינו"

ח"כ דנון הערב ב'מהדורה המרכזית' עם איתי גדסי: "התחלנו בצורה חזקה מאוד וקצת התקפלנו. צריך להודות שטעינו. אני יודע שבגלל לחץ אמריקאי שינינו את שיטות הפעולה של צה"ל ברצועת עזה, אבל זה לא עובד. האמריקאים רוצים שננצח עם ידיים קשורות מאחורי הגב אבל אי אפשר לנצח כך"

דני דנון צילום: פלאש 90
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on שיגורים לעבר הבסיס בהר מירון; צה"ל הגיב בשני טילים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון, חבר וועדת חוץ וביטחון, שוחח הערב עם איתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' והתייחס ליוזמה לעידוד הגירה מרצון: "אני חושב שזה נושא חשוב ביותר ואני שמח לבשר שכבר יצאו פלסטינים מעזה לקנדה וטורקיה. המדינות שתוקפות אותנו כמו קטאר שיתכבדו ויקחו את העזתים. הזעזוע בעולם היא צביעות. כל אחד בעולם יכול ללכת לאן שהוא רוצה ורק לעזתים אסור לצאת. אני מניח שכל מי שיעזוב לא ירצה לחזור כי יהיה לו עתיד טוב יותר בכל מקום אחר. ראה"מ הקפיא את הנושא כרגע בשל לחץ מדיני אבל אני מאמין שזה הפתרון הנכון לטווח הארוך".

על הקריאות להסכם: "זה הסכם כניעה. החמאס התבלבלו והם חושבים שהם השולטים והחזקים. התחלנו בצורה חזקה מאוד וקצת התקפלנו. צריך להודות שטעינו. אי אפשר רק עם פעילות כירוגית ובלי פינוי אוכלוסייה. אני יודע שבגלל לחץ אמריקאי שינינו את שיטות הפעולה של צה"ל ברצועת עזה, אבל זה לא עובד. האמריקאים רוצים שננצח עם ידיים קשורות מאחורי הגב אבל אי אפשר לנצח כך".

עוד אמר: "באמצע מלחמה לא צריך להחליף לא את ראשי מערכות הביטחון ולא את ראש הממשלה. עכשיו הם צריכים להתעסק רק בניצחון. אם הם לא יעשו זאת – תבוא ממשלה אחרת"

האזינו



0 תגובות